دانلود آهنگ کجایی مهربونم ایمان استار
نوشته شده توسط : علی شریعتی

متن آهنگ کجایی مهربونم از ایمان استار موزیک ویدئو

♪●♪●♪♪●♪●♪

تکست و متن آهنگ ایمان استار کجایی مهربونم

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

کجایی مهربونم ، تا ببینی عاشقت غرق گناهه

کجایی تا ببین شب و روز من سیاهه

کجایی مهربونم مهربونم مهربونم

میخوام مثل قدیم شبا تا صبح پیشت بمونم

کجایی مهربونم ، بیا عزیز جونم

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

تو رو از دست نمیدم تو رو به هیچکس نمیدم

تو رو از خدا گرفتم به کسی پس نمیدم

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

بهترین ترانه های جدید در سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

گفتی میترسم از اینکه ببینن منو با تو

هنوزم دوست دارم ترسیدن و دلشوره هاتو

هنوزم دوست دارم پشت بزنم بازم به پشتت

بازم خیره بشم بازم به اون دوتا چشم درشتت

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

فول آلبوم خوانندگان دهه 60 در موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

نگو به هم نمیرسیم نگو دلت مال ما نمیشه

نگو فراموشت کنم نمیتونم بخدا نمیشه

خدا خودش خوب میدونه تو رو میخواستم واسه خودم

نمیدونم آی نمیدونم چی شد که عاشقت شدم

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

آشنایی با موسیقی پاپ در موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: